Ändrade planer...

2010-07-27 @ 11:38:03
Igår skulle jag ha åkt till Kolmården med Annica och Hannes... Först skulle vi gå i djurparken och sen skulle vi sova kvar hos mamma!!

Men ibland blir det inte som man tänkt sig... :(

När jag vaknade så ser jag att Leo sitter på toa o försöker kissa, o sen springer han iväg o sen till toan igen... Stackarn kunde inte kissa, igen... :(

Som tur var hade jag lite metacam (pincilin och smärtstillande) kvar sen förra gången han var dålig. Det var ju bara två månader sen.. Så jag gav honom det! Åh efter ett tag så kom det ialf några droppar!!
Men nu imorse blev det samma sak igen.. så nu springer han fram o tillbaka till toan.. stackarn!!
Ringde just veterinären så att ska dit imorgon och kolla så att inte kissblåsan är full och så att han får ut tillräckligt.
Men det lät inte som det var någon fara med honom eftersom han är så pigg o busar, samt äter o dricker som han ska! Men för att vara på den säkra sidan...

Dessutom ska jag ju åka till kroatien på fredag natt, så då vill ju jag veta att han är okej!!
Håll tummarna! :)

Istället för att åka till Kolmården gjorde jag och Annica en trip till Skultuna Mässingbruk!
ÅH jag kan säga, att det blev lika dyrt som att åka till kolmården!! haha... ;)
"Råkade" handla en Itaala saft tillbringare, klistermärken som man sätter under vinglasen för att inte blanda ihop dem och ett par snö örhängen!! :)



Min söta Leo!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback