Tropisk hetta och kalas!

2010-07-12 @ 20:36:17
Tiden bara springer iväg... Men det är skönt det! Bara den går sakta om en vecka!
Nu på fredag är det nämligen dax... SEMESTER!!!! :D I fyra hela veckor!! :)

Veckan som har varit har varit bra!! Varmt o skönt!! Även om man jobbar så har man kunna njuta!! :)
I onsdags så "skolkade" jag & Linda från jobbet lite granna och åkte ut till Ängsö och badade!!
Helt underbart!! :D


Åh sen tog jag ut en ledig dag i fredags.. När jag vaknade lös solen!! Stack ut o red med Jossan tidigt på morgonen, så att jag skulle hinna med att åka till Framnäs med Annica/Hannes och Åsa/Victor...

Men när jag väl kom till Framnäs så kom det en massa mörka moln o det blåste som sjutton.. Så efter en timme frös vi!! :(
Men jag hann ialf ta kort på Framnäs sötaste badpojke!! :)


Hannes! :)

Sen åkte vi hem till Annica och satte oss i trädgården..
Åh där lyckades jag få ett sött kort på den andra söta killen, Victor!



Men sen på lördag och söndag så fick jag bada och sola en massa!! :) Men det är lite typiskt när man tar ut en ledig dag och sen så blir det dåligt väder! Speciellt eftersom att det varit fint hur många dagar som helst innan! Men det är min vanliga otur!

Nu håller vi tummarna HÅRT att det fina vädret fortsätter!!! För går som sagt var på semester på fredag!



Som jag skrev i rubriken så har det faktiskt varit tropisk hetta!!
Åh jag börjar känna att det faktiskt är lite jobbigt att bo i min lght.. Saknar balkong suuuper mkt!!

Jag börjar faktiskt fundera på om det kanske är dax o flytta igen... även om jag trivs helt super i min lägenhet!
Men om det ska vara sånna här somrar så vete 17!?

Tom med mina katter verkar sakna balkong! :)



Så i brist på balkong, så ligger de i springan i fönstret!! Haha...




I lördags var det födelsedagsfest hos Annica!! :)



Jag och "födelsedagsbarnet"!

Det var en sån där klockren sommarkväll!! :) Hade inte ens med mig en kofta.. Åh det händer ju inte så ofta här hemma i Sverige!! Me like!! :D

Här kommer en bildbomb från festen!!

















Karln i huset, dock lite suddig... frågan är om det är kameramannen (obs, inte jag som tagit kortet) eller Per som har svårt att stå still.. haha!!

Sen när klockan började bli mycket så åkte vi ner på stan!! Födelsedagsbarnet ville absolut gå ut!! ;)

Så här kul kan man ha i en taxibil!! :P







Väl nere på stan så gick vi först till Circus...



Åh direkt till baren....



Åh jag fick en god öl av Charli för att jag betalade hans taxinota! :)



Medans kusinerna skålade i Mojhito!! :D



Jag o Helene på uteserveringen!! Åh nej.. jag glömde inte klänningen hemma hos Annica... Även om det ser ut så!! ;)

Sen framåt midnatt rörde våra guldskor till Blue moon! Åh sen spenderade vi resten av kvällen dansandes i Schlagerbaren!! :) Annicas val!!

Riktigt bra kväll!! :D Åh Annica verkar oxå vara jätte nöjd!! :)





Nu är klockan 20.35 och jag ska åka till stallet.. Åh det är fortfarande 29.5 grader!!
Helt sjukt!!
Men underbart!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback