Nu är det äntligen officiellt!!

2010-09-21 @ 21:08:36
Jag har fått nytt jobb!! :)

Jag ska börja på Söderberg & partners!! :D Jag kommer första året gå paralellt med en gubbe i Köping och som kommer att gå i pension augusti nästa år... Han har jobbat på samma bestånd i över 35 år!!! Kan ju inte bli bättre än att få gå dubbelt med honom, lära känna alla kunder, o tömma honom på en massa information!! :)

Det känns verkligen heeeelt underbart!! :D Är så glad!! Känns nästan lite overkligt!! Kan man verkligen få en sån här chans?? Det växer ialf inte sånna här chanser på träd!! Det är en sak som är säker!!! :D
Jag tror inte riktigt att jag har fattat heller...

Men tyvärr så fick jag inte nån karantän! Tydligen är inte mäklare en konkurerande verksamhet längre.. utan de är samarbetspartners!?!? Vet inte riktigt hur de tänker där... men men.. så att jag kommer att fortsätta på Länsförsäkringar.. fast kommer få "nya" arb.uppgifter... får inte jobba med mina kunder längre.. :/
Det hade ju varit uuunderbart skönt att få vara "ledig" i tre månader.. men man kan ju inte få allt här i livet! ;)

Men en sak är säker... Jag kommer SAKNA ALLA på Länsförsäkringar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback