Booooring!!

2010-11-04 @ 16:01:45
Som jag skrivit förut så sitter jag ju kvar på mitt gamla jobb, fast jag har sagt upp mig.. problemet är ju att jag inte får jobba med mina kunder längre...
Jag har försökt att haft lite projekt varje dag, leta jobb, lghter, hästar åt kompisar, surfat efter vad jag vill ha för mobil... osv! Dessa projekt har ändå fått dagarna att gå relativt fort... Men idag vet jag inte vad ajg ska göra!??? Det är bara sååååå tråkigt!!! Håller på att få spunk!!!!

Som tur är så är det bara en veckas arbete kvar! Jag behöver verkligen semester mellan jobben!! För så här uttråkad o omotiverad som jag är just nu har jag aldrig varit!! SÅ behöver verkligen ladda om batterierna!
Att inte ha nåt att göra blir en inre stress.... jag klarar av att ha en stress pga att ha mkt att göra, men den här stressen man får när man inte har nåt att göra är hemsk!!!

Sedan lunchen idag har jag fått ett ynkaste telefonsamtal... Resten av tiden har jag surfat på facebook, aftonbladet, hästtidningar mm... men till slut orkar man inte ens surfa! :(

Jaja... nu tänker jag gå hem om fem minuter!! Då bär det ut till friheten!!!
Då är det motion av Bellton som gäller, lite klättring står på schemat idag! Och sen ska jag hem o äta o efter det ska jag åka till Anna-Karin (jobbarkompis) o rida lektion på hennes dressyr häst!! Hon har höga mål för mig!! Haha..
Detta fick jag i ett mail av henne i onsdags:

"Vi ska träna på förberedande arbete för att kunna göra saxen i galopp.
Sedan ska det bli skritt piruetter så att du kan göra en galopp piruett.
Tänkte även att du ska rida på kandaret.
För jag tycker inte att du ska starta en lägre klass en Lätt A5.
Och då får man välja mellan träns och kandar."

Det är härligt att hon har sånna höga tankar o mål för mig!! :) Men det roliga  är att LA5 är nu mera ändrat till MSV. Så hon tycker att min första dressyrtävling i hela mitt liv ska jag starta en MSV direkt!! :P Hon är galen!! Haha.. men men, vi får väl se hur kvällens lektion artar sig först! Har ju inte ens suttit på hästen förut!

Nähe, nu springer tiden iväg... Roligt att skriva, kanske borde blogga lite mer på jobbet för att få tiden att gå.. det är bara det att motivationen om vad man ska skriva om är ju inte på topp när man är uttråkad...

Jaja.. Ha en skön torsdags kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback