Liten uppdatering...

2010-07-01 @ 15:48:40

Ojoj vad tider bara springer iväg!! Har inte haft nån tid alls att sitta framför datorn och skriva ett inlägg… Men det är väl positivt också!

 

Nu har ialf sommaren kommit till Sverige på riktigt!! Det är heeeelt underbart väder ute!! Love it!! :) 

Åh det är väl första midsommaren som det verkligen har varit klockrent väder på super länge!! Kommer inte ens ihåg att det har varit så här varmt någongång!? Midsommarafton startade med att jag ”jobbade” hos pappa. Vi åkte till Kajens och åt lunch och sen åkte vi till Vallby Friluftsmuseum för att kolla på lite traditionellt midsommarfirande!! Super mysigt!


Sen vid sex tiden åkte jag över till Annica för att fira ordentligt!! Så där körde vi lite lekar, grillade och drack en massa gott!! Underbar kväll! Vi satt ute till kl ett, och jag hade bara en tunn kofta på mig!! Det är så det ska vara!! Vem behöver åka utomlands när det är så här fint väder ute?? Fast jag måste erkänna att jag ändå längtar efter att komma iväg till Kroatien!! :)

Om en månad exakt så ligger jag på playan och steker!! Me like..


Trots denna härliga sommarvärme så har jag inte lyckats ta mitt premiärdopp… Jag försökte i lördags då vi var till Lövudden för att bada… men nix, det var på tooook för kallt för att jag skulle kunna doppa mig!! Blev lite fotbad och sen stekte jag fläsket.. Åh då menar jag verkligen steka fläsket! Haha.. För att jag glömde smörja in mig från magen och neråt, så när jag kom hem var röd och fin på höfterna och runt bikinitrosan!! Så nu har jag skaffat mig den där städiga vita bikinin igen!! :P


I måndags var jag på sista terrängträningen inför söndagens premiär i fälttävlan!! Åh det var lätt som en plätt!! :)Känns som allt känns lätt efter den förra terrängträningen i Strömsholm!! För där var det ord och inga visor!! Sanna, som tränade oss i Baståsen, frågade om jag vågade/ville hoppa ner för vattnet… På Strömsholmsträningen fick vi hoppa studs ner i vattnet!! Haha…

 


Lite bilder från träningen kan ni se här:

http://www.pixbox.se/alb_show_id1190973_page0.html

 

Igår tränade jag och Bellton på dressyrprogrammet som jag ska rida på söndag!! Det är lite konstigt det där, för jag är inte ett dugg nervös inför banhoppningen eller terränghoppningen, men är jätte nervös för dressyren!! Det borde ju vara tvärt om egentligen!! Men att Bellton har krånglat en massa i galoppen, så det är därför jag är så nervös! Men igår tränade vi som sagt var och jag lyckades få Åse att filma oss!! Åh det kändes faktiskt riktigt bra!! Vi kom igenom programmet utan några större problem!! Sen finns det ju massa saker och slipa på, tex att jag måste räta upp mig i traven och sen få lite mer kontroll efter galoppen! Men om han går som han gjorde igår så är jag super nöjd på söndag!! :)


Filmen som vi tog igår kan ni se här:

http://www.youtube.com/watch?v=_LIyPM5sj-U



Men idag och imorgon har både jag och Bellton vila!! Bellton har gått så hårt nu sista dagarna att han kan behöva det.. Åh jag ska ner på cityfestivalen!! ;) Ikväll ska jag ner och kolla på Rix FM festivalen, och imorgon ska jag ner med några jobbarkompisar!! Ska bli riktigt kul!! Det är ju roligt när det händer nåt annat i stan! Så då får man passa på !

Åh enligt prognoserna så ska solen lysa i flera dagar nu!! Så ska även göra ett nytt försök att ta premiärdoppet på lördag!! :D


Ha en skön helg allihopa!!

Åh håll tummarna på söndag!! :)


Kommentarer

Postat av: Mamma

Hej Malin !!

Ännu en gång är det kul att läsa din blogg och se vad sin dotter har för sig.

Jag önskar dig all lycka till på söndag när jag sitter i bilen hem med husvagnen.

LYCKA TILL !!

Kramiz

Mamma

2010-07-01 @ 23:47:27

Postat av: Malin

TACK!! :)



Hoppas resan hem inte blir alltför smärtsam! :)

Kram!

2010-07-02 @ 10:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback