Många hästnyheter!

2010-10-15 @ 23:37:36
Jag har ju som sagt upp mig från jobbet... Tyvärr var jag ju inte en av de lyckliga som fick gå hem o ha tre månaders karantän.. Utan jag sitter på jobbet o svarar i telefon ungefär en gång i samtal i timmen. = väldigt lång tråkigt! :( Så för att få tiden att gå snabbare så blir det en hel del surfande!! Åh jag har just kommit fram till att det är dyyyyrt o surfa för mkt!! Haha..

Först så hittade jag på värsta hästresan till Portugal! Så den 28 november åker jag en vecka till Porto för en veckas intensivträning i hoppning!!
Verkar verkligen va ett kanon ställe!! Kolla in denna länk:
http://www.hastsportresor.se/land/portugal_porto.asp

Sen fortsatte jag och surfa... Åh så hittade jag en hoppkurs för Jens Fredricson på strömsholm den 3-4 januari!!
Det har alltid varit lite av en dröm att rida för honom!! Jag tycker om han sätt att rida o behandla hästarna!!
Så jag var bara tvungen att anmäla mig, även om det egentligen va på tok för dyrt!

Sen måste jag bara säga hur Bellton just nu är heeeeelt underbar!! :D I tisdags va Annika med mig upp till Näs för att hjälpa mig att hoppträna. Åh vi hoppade en bana där flera av hindrerna låg på 1.25 m!!! SÅ himla roligt! Han har aldrig känts så här fin.. Åh vi har aldrig hoppat så högt någonsin.. Ialf inte i en bana!

Nu är det två tävlingar kvar, en i sura på söndag o sen en i etuna nästa lördag! :)
Sen är det slut för i år... Åh då ska Bellton få lite "semester". Han kommer inte få vila helt, men då blir det bara en massa uteritter! Ingen träning alls..
Sen när jag kommer hem fr Portugal, tokladdad efter all träning kör vi igång igen!! :)

Kommentarer

Postat av: Jossan

Tjo hoo, man blir ju så¨glad när man får lite att läsa :D

2010-10-17 @ 13:21:25
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Postat av: Malin

Haha.. Eller hur? Jag försöker att bli bättre, men är nog ingen daglig bloggare!! :P

Imponerad av dig som skriver varje dag..

2010-10-20 @ 22:56:32

Postat av: Malin

Test av smileys!

:) :P

2010-10-22 @ 14:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback