Ny design...

2010-10-22 @ 14:43:02

Idag har jag fixat en ny design på min blogg!! :) Är väldigt nöjd!!
Vad tycker ni?

Försökte även få till så att jag skulle få dit smileysar... Men det lyckades jag tydligen inte med!! Suck!
Så jag får ha en blogg utan smileysar ett tag till!

Idag är det fredag!! Sååå himla najs! :D

Åh direkt ef jobbet åker jag ut till stallet för att förbereda inför årets sista tävling!! Åh sen ska jag nog tömköra Bellton, för att han har varit lite öm i ryggen sen i tisdags då det bokstavligen öööösregnade hela dagen.. Så det regnade igenom hans täcke och han blev kall! Men förhoppningsvis är det bättre idag eftersom han dessutom fick vila igår. 
Sista tävlingen går av stapeln i Eskilstuna! Men imorgon så tänker jag inte ösa, utan jag kommer bara rida på säkerhet.. Dvs kommer inte rida så fort i omhoppningen! Utan nu vill jag hellre gå dubbelnolla!

Efter ridningen så ska jag hem till Annica och äta tacos och titta på Idol! Jag är inget jätte fan av idol... men tacos är ju alltid gott! :D

Trevlig helg allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback