Rom, en helt underbar stad!!

2010-05-13 @ 11:57:42
Förra helgen var jag till Rom med jobbet!! :) Vi hade konferens där!

Det är en helt underbar stad som har det mesta! Tyvärr så låg vårt hotell en halvtimme från centrum så att jag hann inte se så mkt som jag hade velat!! :( Tex Colosseum och Vatikanstan såg jag bara genom bussens fönsterruta!! Men Spanska trappan och Fontana Di Trevi såg jag live!! :) Alltid nåt... Men jag önskar som sagt var att vi hade haft lite mer fri tid och lite mindre konferans! Men men.. vad är en bal på slottet?? :P

Jag har ialf världens bästa arbetskompisar!! Ni är underbara!! :)

Här kommer lite kort!



Första kvällen Malin x 2!



Colosseum



Jag & Annica vid Fontänen!!



Några av mina galna jobbarkompisar... ;)



Sista kvällen hade vi en gemensam middag på världens finaste slottsruin... Det var så oootroligt lyxigt och omgivningen var helt underbar!! Åh sen att solen lyste var ju ännu härligare!!
Här posar jag & Ulle framför ruinen!! :)



Åh så här roligt hade vi efter middagen!!! :D
Linda, Malin och Carro!!!

Alla bilder kan ni se på:
http://www.pixbox.se/alb_show_id1181567_page0.html
Fast bilderna är i en jätte konstig ordning...

Jag kommer garanterat att åka tillbaka till denna stad... Det finns så mycket mer att göra och se!!

Maten, vinet och stämmningen var oxå helt underbar!!

Säger bara en sak:
NI MÅSTE ÅKA DIT!!!! :)

Kommentarer

Postat av: Jossan

Hej hej! Jättefina bilder Malin! Du får komma och fota Heddan och mig sen i sommar! ;)



Jag hoppas att hon blir helt fit for fight snart igen, så att vi kan ut och busa ihop igen!

2010-05-13 @ 12:38:51
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Postat av: Malin

Självklart kan jag komma ut o fota er!!! :)

Tycker verkligen att det är hur kul som helst...



Ja, hoppas på det.. Vi behöver oss en långtur snart vi oxå!! :)

2010-05-13 @ 22:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback