Ny systemkamera!

2010-05-03 @ 23:34:10
En av anledningarna till att jag tog beslutet att starta en egen blogg är att jag i fredags köpte mig en ny systemkamera!!! :D


En Canon EOS 550D


Åh jag kommer nog att knäppa en hel del bilder, det är verkligen hur kul som helst att knäppa kort när man har en riktigt bra kamera!! :)

Här är några av helgens bilder:

Lillans söta dotter Frida!

Jag & Lillan åkte till Vallby Friluftsmuseum med lilla sötnosen Frida!!



Dock hade lilla Frida ögoninflammation, så hon var lite småkinkig.. Men ack så söt ändå!! :)


Sen tog jag även lite kort på mina två missar!



Min mysiga Leo!



Åh min bästa Luna!

Sen följde kameran även med mig till stalllet... men de bilderna får jag nog lägga upp imorgon...
Nu är det bedtajm!!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback