En super härlig helg hos mamsen!

2010-06-06 @ 22:54:48
I lördags morse åkte jag till mamma i Kolmården!!



Åh det har varit en jätte lugn o skön helg... Med solning, lite mat, solning, bästa mamman kom ut med ett glas rosé, lite mer solning, grillning, film, sovning, solning, glass på bryggan, mammas hemlagade köttbullar, jordubbbar... Underbar helg!! :D Precis vad jag behövde!!

Hann med o fota lite granna oxå!!! : )







Åh de coolaste bilderna!! :)





Sen blidde det en glass på bryggan! :D



Mamsen!




Jag!



Utsikten från bryggan!! :)
Så himla härligt att sommaren äntligen har kommit!!
Det var tom några som badade från bryggan.. men det lät som det var väldigt kallt! :)
Så jag väntar nog ett tag till med premiärdoppet!! :P


Mera sol åt folket!! :D


Men nu är jag alltså hemma i soffan igen, åh imorgon är det måndag morgon igen...
Shit va helgerna bara springer förbi.. tur att det är helge snart igen!! ;)

Goodnight!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Hahhahha, du glömde att skriva hur glad jag var i söndags då jag hittade mina glas som jag letat efter i fler år !!!!!!

Kramiz-Mamma

2010-06-07 @ 19:18:10

Postat av: Malin

Haha... Ja fasiken att jag inte fick kort på ditt leende efter din impuls-shopping!!!

Fast du vet att du kommer bli av med servisen om några år!! Hehe.. :P

Kram!

2010-06-08 @ 07:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback