Det blir inte alltid som man tänkt sig...

2010-09-20 @ 15:59:56
Idag har jag (Malin) och Bellton varit till Östervåla på tävling!! Som sällskap hade vi Annika och Emma med oss!!

Det var årets första 1.10 hoppning som skulle avklaras!

Åh efter Rocklundas braiga resultat så var hela gänget sugna på fler rosetter... men ibland blir det inte som man tänkt sig!

I 1 m, som var första klassen, så missförstod vi varandra... åh red rätt in i ett räcke! :(

I 1.10 klassen så fick vi en vägran!! Men där tar jag på mig allt ansvar!! Jag tappade greppet om tyglarna över oxern så att i en ganska skarp sväng mot en kombination så kom vi helt fel så Bellton sprang på sidan av första hindret i kombinationen...
Men sen tog han det!! :) Åh själva rundan kändes ändå ganska bra!! :)

Lite besvikna var vi nog allihopa!! Men det kommer fler tävlingar! :)
Nästa är i Gripen (Strängnäs) den 3e oktober!! Då är det dags för allsvenskan div 2 plus att vi ska göra ett nytt försök på 1.10!

Emma filmade! Tack! :)
Så ni kan se bägge mina rundor på:
http://www.youtube.com/user/Stallhubbo

ostervala_100919.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback