Hmpf... :(

2010-07-15 @ 19:41:03
Nu ligger jag i soffan, det är varmt ute o imorgon börjar semestern!!!
Borde ju va jätte glad!! Men... istället så ligger jag här i soffan o svettas som en tok o fryser vart annat, önskar att det kunde regna o att semester kanske inte började just imorgon...

Varför undrar ni säkert???

Jo jag ligger här med feber!!! J-kla skiiiiit!! :(

Började med att det rann till lite grann i näsan igår kväll.. sen vaknade jag med lite halsont imorse, men kände mig ändå ganska pigg! Men på jobbet så kom svettningarna o jag blev helt mosig i huvudet....
Åh när jag kom hem o tog tempen så hade jag 38.5 i temp! Inte mkt.. men när det är 30 grader ute så känns det som jag har mkt mer feber!! ÅH inte verkar alvedonen ta ner febern heller...

Jag hoppas på att det bara är nåt tillfälligt o att imorgon är allt borta!!! :) Måste tänka positivt...

Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback