Terrängbanan!

2010-05-30 @ 01:29:01
Idag hade vi bestämt att Jossan skulle komma och rida Laiser och dagen till ära skulle vi rida till terrängbanan!! :)

När vi kom till stallet så låg min gamla älskling och vilade i hagen och så klart passade jag på att ta lite kort!



Carra, vår allas favorit!! <3



Åh självklart passade jag på att mysa med honom lite!! 
Han är och kommer alltid att vara min favorit!
Tänk att jag har ridit honom sen han var 3 år, och nu är han 21 år!!
Tiden verkligen bara flyger iväg!!



Här försöker Malin mota upp mig från min skönhetssömn...



Dock kände jag att jag inte riktigt orkade... så la mig till rätta igen!! :P



Men Malin gav sig inte o fortsatte att putta på mig...



Men det gick lite segt... Tänk på att jag är gammal!! ;)



Jag o mina näsborrar... väl uppe var det väldigt skönt o bli lite kliad! =)

Sen lämnade vi Carra inne i stallet så fick han stå där o vila medans vi andra stack ut på långtur!!



Så klart började det ösregna när vi kom till terrängbanan... Så vi fick lov att ta skydd under några träd!!
Men som tur var gick det över ganska snabbt! =)



Åse o Valle gjorde debut på terrängbanan idag!! Valle är ju inte ens 4 år än... Men han var jätte duktig!! :)



Jossan o Laiser kör på stenhårt!! Åh Laiser hoppade på riktigt bra idag!!



Varför ska man ro en båt när man kan hoppa över den??? :P



Jag o Bellton hoppar på... Måste ju träna innan den 8 juni då vi ska till Strömsholm o träna för Lena Bredberg!! :D



Sen blev det kisspaus!!! Haha.. Åh så klart fångade fotografen (Åse) detta kodakmoment!!! :P



Laiser o Jossan klarade o komma upp på banken!! Även om Laiser var tvungen att ta i!! =)



Även jag o Bellton kom upp!! :)



Whiiihaa...



Man kan hoppa det mesta...



Åh så här nöjda var tjejerna efter dagens hoppning...
Dock ser inte hästarna riktigt lika pigga ut!! :P

Bra jobbat tjejer o det var en mysig ridtur!! =)


Kommentarer

Postat av: Jossan

Det var superroligt!! Tack för att jag fick joina er tjejer!!! Och ett speciellt tack till Annika som lånar ut guldklimpen till mig ibland!! :D

2010-05-30 @ 23:04:59
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback